Verkoop van onroerend goed door uw religie

14. Nov, 2017

Verkoop van Koninkrijk zalen

Beloof de leden het eeuwige leven in ruil voor donaties en slavenarbeid om de enorme vastgoedportefeuille van Watchtower te ontwikkelen. Nu zien we dat de Watchtower Property Management Corporation Koninkrijkszalen, die aan Jehovah zijn opgedragen, als inkomsten te behandelen en ze doorverkopen voor enorme winsten. Er worden momenteel honderden Koninkrijk zalen wereldwijd verkocht. Dit zal ook in Nederland geschieden wanneer de tijd daar is.

Koninkrijks zaal van Jehova Getuigen in Arnhem, Nederland. we sloegen 21 stellingen op de deur om onze ongenoegen te uitten tegen Het Bestuur.

De 21 stellingen tegen Het Bestuur van Jehova getuigen geslagen op een Koninkrijkszaal deur te Arnhem op 31-10-2017 om 10.30h.

Geld investeren in een Hedge Funds als deze door Het wachttoren Genootschap ieder jaar opnieuw. Aandelen kopen in bijvoorbeeld Hollywood, Monsanto(grootste duivelse bedrijf) en ook wapenfabrikanten.

Valse veronderstelling

Dit rubriek geeft de mogelijkheid voor leden van de Jehova Getuigen beweging in Nederland om informatie te delen en elkaar op te bouwen in geloof. De claim we zijn "in de waarheid" zou moeten zijn we zijn in "een waarheid" waarbij dialoog, verbetering en oprechtheid voorop staat. De redactie gelooft niet dat met het huidige beleid en zaken als 1914 + overlapping generatie uitleg we God dienen in werkelijkheid. Menselijke interpretaties MOETEN getoetst worden eerst, Handelingen 17 : 11.

Vandaar de OPROEP aan alle leden in Nederland om het huidige Bestuur(7 mannen) te verwerpen en terug te gaan naar de basis, de Schriften en Jezus van Nazareth.

Jehova Getuigen zijn in werkelijkheid getuigen van Het Genootschap(7 mannen) met haar flip-flop uitleggingen. Na jaren van grondige onderzoek concludeer ik dat God en Jezus nooit autoriteit gaven aan deze religie vorm die ook in een schadelijke cult veranderde de laatste jaren. Uiteraard ligt het probleem bij de religieuze leiders en de enorme misleidingen. Ook zijn haar conclusies, propaganda, dat de Jehova getuigen een elite en exclusieve religie zijn voor God , een utopie gebleken door hun toedoen.

De zelf ingenomenheid om jezelf uit te roepen als betrouwbare 7 mannen voor God met een titel "beleidvolle slaaf" is fictie/bedrog spelen. Ook de claim dat God en Jezus hun, de 7 mannen , vertrouwde slaat helemaal nergens op. Dit soort misleiding of propaganda aan leden is het teken voor u om snel AFSCHEID te nemen van dit wanbestuur en arrogante "pausen" die een top-down organisatie ofwel incorporaties. Hun agenda is niet van Jezus en als u oprecht bent waarom onderzoekt u dan niet zelf ? angst?

De naam "Jehova getuigen" werd bedacht door de toenmalige 3de president van het Wachttoren genootschap , Joseph Rutherford in 1931. Dit om zich definitief te onderscheiden van andere groepen. Hij gebruikte een tekst uit Jesaja 43:10.

De claim dat "Jehova getuigen"dragen de naam van God is alleen op papier. God heeft nooit opdracht gegeven aan deze religie om zijn naam exclusief te gebruiken, los van het feit dat we niet eens precies weten de naam van God. YHWH is het tetragram en kan zijn Yehowah , Yahweh. De naam Jehovah was een uitvinding van een Katholieke priester in de middeleeuwen.

Ook werd de kreet gebruikt "wij zijn in de waarheid" waarmee bedoelt zou zijn dat alleen de "jehovah getuigen' in een volledige Bijbelse harmonie zijn en daardoor bevrijdt zijn van elke verkeerde vorm van valse aanbidding en of valse leerstellingen. Daarnaast hun levensstijl welke in de exacte voetstappen van Jezus zou zijn.......

Je kunt beter roepen "we zijn in een waarheid" dan laat je nog ruimte over.

Ondanks de pogingen om een strenge autoritaire religie te vormen op basis van de Bijbel is alles "in de waarheid" gebaseerd op het raamwerk Wachttoren Genootschap. Er is geen dialoog mogelijk en excuses in de top-down organisatie zijn ongehoord. Elke vraagstelling zien ze als kritiek op God zelf......en wordt door de "ouderlingen"gevolgd met sancties tegen de betreffende persoon. "Bijbelse onderwijs"of beter gezegd eigen interpretaties op de Bijbel komt alleen van de 7 leiders. In 2015 tijdens een Wachttoren studie op een zondag in Mei werd ik zwaar aangevallen door lokale "ouderlingen"dat ik twijfel zaaide onder de manke en apatische leden, die alleen maar oplezen wat in de paragraaf staat. Eigen onderzoek en mening wordt NIET GETOLEREERD dus. Anno 2017 , religie in Nederland.

 

Onderzoeker met geen Jehova getuige achtergrond is scherp

Deze video laat zien hoe Het Bestuur werkt maar ook de macht heeft over de naïeve en onschuldige leden.

Informatie voor Jehova getuigen in Nederland

Deze pagina is bedoelt om u op de hoogte te brengen van feitelijk materiaal. Het laat zien dat ondanks het hoge niveau wat Het Genootschap uitstraalt niet meer dan een man made religie is en was.

Valse profetie

Hoe Rutherford als valse profeet door Het huidige Bestuur als "beleidvol" werd gezien. Geen enkel excuus van de enorme blunders over de laatste 100 jaar.

Wie zijn Jehova getuigen?

Deze video geeft een realistisch commentaar op een promotie video "wie zijn Jehova getuigen" . Wij als redactie promoten en support geen enkele website en youtube kanaal van JW en exJW's

Geen woorden maar daden tegen Het Bestuur van Jehova getuigen

Kind misbruik bij Jehova getuigen in Australië verhoor commissie

Deze video is door leden van de Jehova getuigen verboden te zien want het gaat om een verhoor commissie over 1000 gevallen van kindermisbruik in Australië die nooit aan de politie zijn gemeld.Je ziet hier een Leider van de 7 mannen die moest getuigen.